středa 27. dubna 2016

jak na houpačce

si připadám s počasím minulých dnů
ale prý dnes je to naposled
a asi to je u nás i malinko už znát
zatímco celé dopoledne nám tu dost často vydatně chumelilo

tak teď už je jen oblačno
a docela už se vyčasuje
tak kéž by už je načase

vždyť dopledne jsme tu měli jen pouhé dva stupně
což teda není vůbec žádná sláva


však i hory když jsem vám je včera navečer vyfotila
vůbec nenapovídají to
že už v neděli nám začíná květen Smějící se

podle toho jak vypadají a jaké bylo počasí
to vidím spíš na poctivý zimní leden
jaký nebyl pomalu ani letos Úžasný




a tak jsme to včera na zahradě zapíchli asi po půl hodině
fakt byla zima
jen jsme nechali proběhnout a pohrabit si Barušku
Barušce nebíčkový jsme zapálili svíčku
a frčeli jsme domů do tepla Smějící se


bylo i tak docela šero
a ani fotit se moc nedalo
však i kytičky se taky tvářily v té zimě jakoby smutně
a tak aspoň pár kapiček jsem si pro vás našla








a já teď jenom čekám až Barčí usne

mám totiž v plánu poklidit si v tom mém šmodrchání
no jenže se mnou to není jen tak
nejdřív si všechno pěkně vykrámuju
pak si to musím prohlídnout
mezitím objevím s velkým jásotem
věci na které jsem už dávno zapomněla
a teprve pak se dám do úklidu

a na to fakt potřebuju hoodně času
já jsem totiž taková " poctivá kramářka "
děsně mě baví se v tom přehrabovat Smějící se

a vám přeju prímové odpoledne a třeba už i se sluníčkem
a pak se vám ještě ozvu


tak zatím ahojda


a budu mít proi vás zas jeden recept
dneska jsme pekly - nepekly jeden koláč- nekoláč
to je záhada co
však ji brzy odtajním
snad jen prozradím že jsou k tomu potřeba i jahody





Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)