neděle 28. února 2016

Vepřová plněná panenka

Přeji Vám všem krásné nedělní ráno


už jsem tu dlouho nebyla
nestíhám
opravdu ne
práce je hodně
zkraje týdne jsem poprvé odeslala
všechna kontrolní hlášení k DPH
a oddechla si
ale zároveň i zanadávala

nechápu tyhle nesmyslné tiskopisy
které mi připadají jak z dob dávno minulých
kdy musíte napsat vše o svém podnikání
a běda jak ne

ale pryč od práce


u nás doma vše ještě spokojeně spí
venku neprší a ani nechumelí
a tak to vypadá
že i dnes jak píše Very
zaparkujem auto pod kopcem
a pěkně pomalinku si to vyšlápnem
tam nahoru, kde to máme tolik rádi




nejsme ten typ
co by trávil víkendy mezi regály supermarketů
na to nás neužije

ale i my nakupovat jezdíme
o tom žádná
bez toho to nejde
ale bereme to jen a jen jako povinnou nutnost

byli jsme i v pátek večer
v Lídlu
a tak se stalo
že mi Radek přihodil do vozíku dva balíčka vepřové panenky
a i když jsem měla o včerejším obědu jiné plány
nakonec to dopadlo takhle


panenku jsem nakrájela asi na 5 ti centimetrové špalíčky
dovniř jsem strčila plísňový sýr s brusinkama zabalený do plátku uzenýho sýra
lehce to celé posolila
obalila v koření
zabalila do plátku anglické slaniny
a v pekáčku upekla




k tomu byly v troubě pečený brambory
a doplnila to doma uvařená brusinková omáčku s medem
oba se olizovali a
dvakrát si přišli přidat
to je pro kuchařku to nejkrásnější


a i jsme mlsali
Very v pátek sama zmákla roládu z bébéček
pro nás doubarevnou
pro sebe jen světlou



a protože i nás večer honí u televize mlsná
nejsme na tom jinak než vy

tak přes týden ji zaháníme ovocem, zeleninou nebo kouskem sýra

včera to byla ale jiná
byl tvaroh s jahodama



já si jdu teď vyndat žehlící prkno
a pustím se do díla
a budu se těšit
že do odpoledne nám to vydrží bez deště
a my se vydáme tam k nám nahoru


na celý příští týden se nám mám vrátit zima
pak má týden pršet
a pak už prý snad.....
... by mohlo přijít jaro

jak já už se letos těším
snad víc jak jiné roky



mějte krásnou neděli
a ať je přesně taková jakou jsi ji přejete mít



za nás všecny od nás z hor




Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)