pondělí 30. listopadu 2015

škoda

včera byl u nás moc prima den

začal nám advent


a ráno když jsme se probudili
tak chumelilo tak moc,
že pomalu ani nebylo vidět z okna Usmívající se
úplně pohádkové to bylo

a chumelit vydrželo po celý celičký den
a tak když jsme před půl pátou odcházeli z chaty domů
tak jsme na zahradě měli už poctivých sedm centimerů sněhu

no jenže večer začalo hodně pršet
a do rána nám ten sníh roztál
aspoň tady dole ve město jo

ale fotek té bílé nádhery mám hodně
a tak vám je ukážu nebojte
aby i vy jste si tu bílou nadýchanou a pohádkovou krásu
mohli aspoň takhle přes fotky užít Usmívající se

a já jdu s maminkou na nákup
a pak budu tvořit něco nového
a když se mi to povede a bude líbit
tak vám to taky ukážu nebojte

a k obědu máme zelňačku
a čevapčiči s bramborem
a ke kafču perníkové mufiny z toho našeho receoptu na vánoční perník S vyplazeným jazykem

a zatím se mi mějte moc fajn
a já se po obědě zas ozvu
jo a suší se mi dalších 5 vloček Úžasný


něco málo ze včerejška



jo a taky mám vyfocenou Barušku v dalším kabátku a ve spoďárkách Líbající

a ještě mám pro vás recept na pivovarský guláš s bramboráčkama
my ho měli včera a je moc mňam S vyplazeným jazykem

tak zatím ahoj a brzy tu zas budu

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)