úterý 2. ledna 2024

Tak já nevim

 ale já jsem asi musela být hodně hodná 

baf,baf

Koukejte

co jsem dostala od Ježíška pod stromeček

no čekal tam na mě velký růžový jednorožec 🦄

a ještě větší zelený dinosaurus 🦕

a že se hnedka stali mými kamarády vám asi psát nemusím




Ale něco vám prozradím

já možná trochu zlobím

já totiž potají na zahradě kradu věci a pak si je běžím schovat pod molo

já tam toho už měla 

brýle ,telefon, lžičky

páničkovy slipy, ruličky toaleťáku, rohlíky a spoustu jiných věcí 😁

ale to vlastně není zlobení

já vlastně jenom uklízím co kde najdu

Takže jsem vlastně moc hodný pejsek 😁 baf,baf

a teď už jdu spinkat 

a vy taky mějte dobrou noc




4 komentáře:

  1. Baruško je jasné, že ty jsi ten nejhodnější pejsek pod sluncem a tak musela být i bohatá nadílka. Přeju ti hodně radosti s novýma kámošama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jaruško, Baruška děkuje za komentář no jasně, že se s nimi hned zkamarádila jo a za přáníčko nemáš zač . Měj se moc prima

      Vymazat
  2. Veru děkuju za krásné přáníčko, moc mě potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Šikovný pejsek,bude mít dost hraček(a zábavy)na dlouhoudobu ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)