středa 2. listopadu 2022

tohle nejde

nenapsat

původně jsem měla v plánu dnes večer psát o něčem jiném

ale nechám si to na zítra

dneska nám jeden známý vyprávěl vtip 

a já se mu směju ještě teď


povídal nám :

Tak si představte, 

že já už jsem tak starý,

že  jsem šel tuhle ven z muzea,

kde jsem se byl kochat starýma pěknýma věcma, 

tak začal houkat alarm, 

a prý že se mi omlouvají,

že si čidla mysleli,

že jsem nějaký starý exponát,

 který jim někdo krade z muzea 


dobrý co

a to mu je tak podobně jako našim

pěkný to vtipálek

na to mamina prohlásila

že v tom případě je už i pro nás muzeu tabu

byť by se nám v tom případě stalo úplně to samé



no a vy mějte prima odpoledne

u nás už je dnes bez sluníčka

a tím pádem i s citelným ochlazením a větrem




2 komentáře:

  1. Ahoj Verunko, tak to jsem se od srdce zasmala.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, tak to já už do muzea taky radši nepůjdu, možná by se taky spustil alarm, ale vtip je to dobrý. U nás v poledne svítilo sluníčko, zrovna když jsem byla venku a bylo nádherně. Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)