pátek 6. srpna 2021

včera








 u nás hodně pršelo
propršel celý den
a bylo jen 15 stupňů

i přesto naši zvládli  včera  udělat i celou novou branku
máme ji teď z parkoviště
a je to prima
hlavně pro taťku
protože z tý  původní od cesty 
která je z kopečka
se mu 
když ho zlobila noha špatně chodilo

dneska už to byla jiná
sluníčko svítilo a hřálo
a tak to bylo prima

a vy mějte krásný večer
a moc děkuju Ivetce a Jarušce , Libušce a Evě
že mi píšou
když jiní chodí jen číst



5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko hezké fotky nejvíc se mi líbí Baruška.Dneska bylo docela fajn počasí uvidíme jak bude zítra snad alspon sobota bude letní.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, tak jsme zase trošku pocestovali, navzdory předpovědi počasí nám celý týden přálo, s malou jsme užili Liberecka...
    a už koukám i tady na tu spoustu krásných fotek úrody, z výletu i recept...
    také se zas pustíme do práce-
    Mějte fajn víkend, pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Very, motýlci ti krásně pózovali, mně je pořád plaší Bětka. U nás taky jeden den propršel, bylo pěkně hnusně a na mě už padla ta podzimní nenálada. Už zase svítí sluníčko a je krásně. Jak máte na poličce ty vázičky, mám doma přesně tak malovaný hrníček ze stejné keramiky :-) Další branku máte hotovou, to je bezva, že to taťkovi pomůže, jste šikovní, pořád něco vymýšlíte a hlavně dotáhnete do konce :-) Mějte pohodový víkend a my zdravíme z valašského Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, Baruška má krásné smutné psí oči. Ale to už víme, že umí pózovat. Mně se moc líbí ta vázička s obilím. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Tady to taky nevypadá na léto.Několik dní byly pořádné přeháňky,v sobotu lilo celý den.Sice nemám ráda vysoké teploty,ale léto by mohlo být drobet teplejší.
    Tví rodiče jsou velmi pracovití a šikovní.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)