úterý 13. dubna 2021

tak jsem se rozhodla

že už teda vím jak vám budu psát o čápech


nechci psát o nich celé články

protože každý den se u nich tolik toho zajímavého děje

že určitě vám o tom budu chtít napsat

a tak mě napadlo

že do každého článku co napíšu

ještě nakonec přidám takové ptačí okénko

no a protože dneska nemám o čem jinak psát

venku ani na zahradě jsme nebyli

protože počasí je fakt nepříjemný

zima, fouká a chumelí

a tak jsem zůstali doma


zítra už teda budeme muset vyjet

našim pošta přiveze nové 

hodně vysoké matrace do ložnice 

/ to i proto aby se taťkovi líp vstávalo ráno z postele/

no a tak budeme muset ty staré ozdvézt

a protože jsou ještě hodně dobré

tak si je dají do postelí na chatě

a ty z chaty odvezeme do kontejneru

to zas  bude akce :))

a teď si asi budete ťukat na hlavu

ale mamina dneska dělala jahodové kompoty

v Bille měli a akci jahody

a protože jich měli strašně moc

tak měli strach že je neprodají

a že se jim zkazí

a tak je ještě zlevnili

a ve výsledku měli půlkilové vaničky za 19 korun

no a protože my už ve sklepě skoro žádné kompoty nemáme

všechny už jsme skoro snědli

tak mamina ty jahody koupila a pár skleniček udělala

z té jedné vaničky udělala vždy dvě skleničky no a tak dobrý


a já poté 

co jsem se v neděli převalila ve skleníku

jsem jak velikonoční vajíčko

myslím tím barevná

no hraju všema barvama


a papriky na okně co pěstujeme do skleníku

rostou jak z vody

a pomalu už ani parapet na okně jim nestačí

a to je máme pěkně široký

jenže než půjdou do skleníku

si ještě chvíli musí počkat

minimálně do začátku května

od té doby co nám i ve skleníku při zmrzlých v půlce května pomrzly

s tím dát je ven moc nespěcháme


a to je dneska ode mne asi všechno


no není ještě to čapí okénko

víte o tom

že naši čápi v Bohuslavicích budou mít televizi

nevěříte 

no fakt

včera už Bohoušek donesl anténu a pustil se do její montáže :))



no a vy mějte prima večer a dobrou noc

a zítra zas ahojda


10 komentářů:

  1. Veru, tak to si mě pobavila jak antenou v ptačím okenku, tak čerstvým jahodovým kompotem.
    U nás se taky počasí honí, neuvěřitelně v tuto dobu.
    Pěkné dny a modřiny at brzo zmizí. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju a u nás je dneska zas pravé aprílové počasí a jsou zas jen 4 stupně a jako bonus pořád hodně fouká, mějte doma prima odpoledne a ahojda

      Vymazat
  2. Very, taková cena za jahody se fakt hodí, to bych zavařovala i já. Bohoušek je koumák, to si mě pobavila s anténou. Ještě by si měli pořídit nějakou střechu nad hnízdem, to počasí je opravdu hnusné. Tak ať manévry s matraceni dopadnou dobře a vašim se krásně na nich spí. Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, no my nejdřív na maminu koukali jak telata proč táhne 5 vaniček jahod, ale teď jsme rádi, že už je máme proměněný v 8 skleniček to jednu vaničku jsme snědli jen tak, Libuško děkuju a mějte se s kočičkama doma moc hezky

      Vymazat
  3. Tak to jsi asi úplně jako kraslice, neboj, já bych taky tak vypadala, mám modřinu raz dva a kolikrát ani nevím kde jsem k ní přišla. To budete mít s matracema pořádný šachy, já když jsem si pořizovala nový gauč do obýváku, tak jsem chtěla taky vyšší a to byl velký problém, nakonec jsem si koupila postel se dvěma matracema nad sebou, ta jedna vyjíždí na kolečkách a na zadní část, protože tam byla vyšší pelest, jsem si dala nízký matrace a je z toho parádní vyšší gauč a krásně se z něho vstává, už jsem myslela na moje starší roky. Dobře si pamatuju, jak maminka těžko z gauče vstávala a tak jsem zvolila takovouhle cestu a postel mám taky vyšší. Manželský postele jsem vyhodila, stejně už byly takový nijaký a koupila jsem si krásnou vyšší pohodlnou postel a s té se stává úplně krásně. Ještě bych potřebovala natrefit na vyšší stolek a křesla do obýváku, to bych byla spokojená. U nás je mokro a prší se sněhem a je šero, město nám ukradli, to není vidět. Čápi ještě asi zažijí dost zimy letos, nějak se paní zimě nechce odstěhovat. Včera jsem nakonec nic nepekla, tak mamině nic nedopřeju, protože jsme jely s dcerou do Globusu po obědě. Velký dával na malého pozor, ale on spal a spal ještě když jsme přijely, tak to bylo dobře, jinak on Martin už je šikovný a nějakou dobu na malého dokáže dát pozor, aby se mu nic nestalo. Tento týden má ještě distanční výuku, tak je doma, příští týden má školu. No a v Globusu jsem si koupila 3 loupáky a byla jsem spokojená, tak perník až příště, ale nevím kdy. Tak vidíš, a už je z toho asi opět román, jsem nemožná. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, tak jsi to taky moc dobře vyřešila, my taky máme gauč vyšší a jsme za něj rádi, Baruška si do něj leze přes křeslo a tak si to taky vyřešila pěkně po svém aby nemusela na tak vysoký gauč skákat,no a loupáky jsou taky prima my jje s taťkou nemusíme, ale mamina si je taky kupuje ke snídani ke kakau, mějte se doma všichni moc moc hezky a děkuju za napsání

      Vymazat
  4. Ahoj Verunko,tak tak to byla krásná cena za jahody,včera jsem přerovnávala marmelády a kompoty,ale taky jsme s nimi zamávali bere si je tedy i snacha tak doufám,že bude letos velká úroda,abych zas nadělala zásoby.Taky máme na spaní hodně vysoké madrace,aby se mi dobře vstávalo pořídili jsme je i do pokojíku a nechali jsme si udělat i vyšší sedačku nemohla jsem si zvyknout,ale ted už supr.Počasí u nás aprílový chvíli sněží,svítí sluníčko a padají kroupy.Dneska jsem pekla makovec podle vašeho receptu.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, i nám regály ve sklepě pěkně prořídly, teda oni jsou plný ale prázdných skleniček, i okurek už máme pramálo, moc děkuju za napsání a mějte se doma všichni moc krásně

      Vymazat
  5. Ahoj Veru, ti víš, pokrok je pokrok a tak je anténa v čapím hnízdě nezbytná. Teď si jenom počkáme, až Bohoušek dotáhne satelit. Pěkný večer a ať ti to "malování" brzo zmizí.

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, u mně na čapím hnízdě už jsou dvě vajíčka. Kdyby se někdo chtěl mrknout, tak tady je odkaz
    http://capi.itbusiness.cz/
    akorát letos dali novou kameru a zdá se mi, že ta stará byla lepší, nebyla tak moc zblízka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)