čtvrtek 15. dubna 2021

máme vajíčko

 no teda my jich doma máme víc


ale na hnízdě už jedno vajíčko máme

a já to prošvihla

no to jsem teda čapí matka

ani jsem nevěděla 

že vajíčko už bylo na světě


já si jen myslela 

že Bohunka si jen tak spokojeně sedí a ona už zahřívala první vajíčko

a tady teda máte jak ho snesla 

a jak se s Bohouškem spolu z toho radovali

a opečovávali ho

stejně ta příroda je úžasná

jak i čáp umí dát najevo svoji radost

a pak aniž by ho to někdo učili nebo si to někde přečetl

přesně ví

že musí zasednout a ohřívat ho

a čas po čase ho i otočit

je to nádhera


a protože jsem si včera chystala nějaké ty fotky do čapího okénka

tak vám je ještě musím dneska honem dát

to bylo ze včerejšího odpoledne

kdy první vajíčko se hřálo ještě u Bohunky v bříšku ♥

takže 


čapí okénko č. 1



Bohoušku neflákej se

víš že nás vybrali jako záskok do baletu labutí jezero

takže hezky se postav 

propni nožky 

natáhni krk

a hlavičku hezky doleva

a vydrrrž

a příště si prosím tě umej nohy koukám že je máš nějaký špinavý

copak jsi zapomněl

že řeku máme hnedka pod komínem


a protože Ti to Bohoušku  šlo moc hezky

tak ti dovolím po práci i trochu zábavy

ale pospěš si 

ať nás nikdo nevidí


a to je dneska ode mne vše

u nás nadále vládne paní zima

a tak ani na zahradu nejezdíme

bychom tam umrzli

a v té zimě se stejně nic moc nedá dělat


tak mějte moc krásné odpoledne 

a zítra už s normálním článkem

a ne jenom o čápech ahojda


6 komentářů:

  1. Very, to je hezké, tak konečně mají vajíčko, to je slávy, jak se radují. Moc hezký a vtipný článek :-) Zdravím vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem to viděla už dopoledne na jednom blogu, tak to se snaží. U nás od rána pršosněží a je opravdu zima, taky jsem dneska ani nevylezla, jen nakoukla ze dveří verandy. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to je krásné, ještě, že nejsou u nás na komíně, jinak by byli pod bílou peřinou.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, to je super, většinou kouknu na komín vždy když mě to připomeneš. Je to fakt neskutečný jak jsou ta zvířátka chytrá, sehraná.....
    U nás také škaredě, skoro celý den prší, tak snad už brzy bude fakt líp.
    Pěkný večer. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Veru já jsem čápy dneska měla místo večerníčku, i s tím erotickým koncem a jsem v údivu, co všechno ta příroda dovede. Taky jsem se pobavila tvým vtipným komentářem, měla jsem celý den blbou náladu, ale teď mám hubu od ucha k uchu. Měj se hezky a těším se na další čapí příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko,hezké čapí povídání.U nás taky zima ještě,že máme ty pejsky jinak bych ven vůbec nešla.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)