neděle 1. května 2016

moc jsem se těšila

na tohle ranní focení Smějící se
kdy sluníčko svítí jinak než odpoledne a večer
a tím mi vykouzlí i fotky
které když jsme pak sem vždycky v podvečer přijeli už nešly

a tak jsem dnes vyběhla opravdu teď po ránu
a fotila a fotila
jen vítr mi do toho trochu " kecal "
ale to se nedalo nic dělat





takže fotky mám
většinu vám jich ukážu až pak dýl
teď jich bude jen pár
a hned začnu těma pro zasmání
celou dobu co jsem lítala v pyžamu a s foťákem na krku
/a pak přišla do chaty zmrzla jak drozd /
jsem byla pod tajným dohledem naší malé agentky FBI
takhle mě šmírovala za onem
jen tak mimochodem
aby jí to šlo
mnusela si k tomu vlézt na stůl
s čímž ale ona neměla vůbec žádný problém Smějící se

tak schválně vidíte ji



ne
tak počkejte
já vám ji malinko přiblížím Smějící se


tak a já si jdu ještě chvilku zalézt pod peřinu Smějící se

a vy mějte ten dnešní první májový den co nejkrásnější

a já pak vám napíšu i něco o našich čaordějnicích
a i o tom jaké mě včera po obědě čekalo vělké překvapení
a já si tak rozbalila jeden z vánočních dárků
který byl pod stromečekem
v obálce a v ní byl jen lísteček se sloven překvapení
no a včera na to překvapení došlo Smějící se





tak se mi mějte moc hezky

a pokud už u vás nekvetou třešně
můžete zaskočit k nám na kus řeči a hernek kafe
nám tu třešně teprve začínají kvést ve velkém

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)