pondělí 27. dubna 2015

jsem se prala

no oprvavdu včera celé odpoledne jsem se prala s háčkem

však už jsem vám psala
myslím, že v pátek, že jsem malinko zkoušela šmodrchat
už to je dýl co jsem si našla tuhle novou věc
moc se mi líbila a myslela jsem, že je úplně jednoduché
v pátek jsem teda začala, ale nakonec vše několikrát párala
a pak jsem to vzdala
vůbec jsem se na to nesoustředila

no a včera na zahradě jsem řekla, že to musím dát
nebylo to lehké
za začátku jsem zas víc párala
než aby přibývaly nové řady
ale nakonec jsem to dala
mám teda hotový jen základ
ale mám a dneska to už dodělám
a pak ukážu v celé kráse


vím, mám tam ještě spoustu chyb
ale to neva
já na to přijdu, jak to udělat aby to bylo správně
mamina mi to chtěla poradit
ale já nechtěla
musím to dokázat sama

a taky máme v chatě novou svíčku
je velikánská
a hoří tak, že zůstane celá a hoří jen prostředkem
a voní po jahodách



včera nám nejdřív pršelo
ale pak se to umoudřilo a až do večera nám svítilo sluníčko
a tak jsme domů přijeli zas až něco před půl devátou

fotek mám od včera hodně
dokonce i kapičkových se sluníčkem mám několik
a pak se mi ještě podařilo vyfotit něco
a v těchle dnech je to tak moc symbolické
že ani nemám sílu to sem zatím dát

a taky už nám kvetou ty hyacinty co nám kvetly vloni doma
nějakám zázrakem je žádný hryzec v zimě neobjevil

a tak tady je jeden z nich


fotek mám zas konečně hodně
tak já vám zas brzy napíšu

a mějte moc hezké pondělí
a asi bych zas mělo obnovit letový plán na čarodějnice
co už ve čtvrtek máme

a moc děkujeme za všechno

a moc zdravím Lenču,
která mi napsala přes zprávu tady na blogu a já ji nemám jak odpovědět
moc Ti budu držet palečky a myslet na tebe
a neboj bude to určitě dobré
tak nějak to cítím


Ali ? vím, že máte taky spoustu trápení, ale mám o tebe starost ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)