neděle 19. května 2024

Tak my už jsme

 se pustily do příprav na zimu


ne nezbláznily jsme se s maminou

ale v pátek nám volali známí

že jsou v Polsku 

a že tam mají 2 kila jahod

i se zálohou na košík za 160 korun 

tak jestli prý chceme 

to víte že jsme chtěly


jen nás mrzí 

že jsme si ty košíky nenechaly koupit dva 


a protože my jsme hodně kompotoví

tak jsme většinu z těch jahod zavařily


něco jsme si nechaly na jídlo

něco jsme si pomačkaly se salkem

a bylo po jahodách 


a náš tatínek 👍🥰

je to náš velký šikula 👍


je před ním ještě hodně snahy a práce

ale on to dělá s nadšením

a těší ho každý posun kupředu

máme tě tatínku náš moc rády 

a moc moc si tě vážíme ❤️❤️❤️


a já maluju

a maluju hodně 

předevčírem to byl tenhle obrázek 


a to je dneska asi tak všechno


vy mějte moc hezkou neděli


u nás nečekaně svítí sluníčko

tak uvidíme jestli nějaký ten déšť 

nebo bouřky co mají dnes být 

vůbec dorazí


5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,to s tatínkem je supr.Krasny obrázek.Budete na zimu připraveni.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko to máte krásné jahody já si taky v pátek koupila jen trochu na pohár. Jsem moc ráda že se tatínek tak snaží a vše se lepší. Moc to přeji jemu a Vám aby už byl brzo doma !!!
    Na chatě Vám vše pěkně roste a kvete tak máte radost já taky mám radost z těch pár kytiček co mám. Mějte se všichni moc dobře Ahojjjjj !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko,držím pěsti ať se tatínkovi daří ještě více 👍🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, jasně musí se pěkně postupně jak nám příroda nabízí, a že letos nabízí vše o hodně dřív, já počítám s jahodami u svého zdroje v pulce června kdy jedeme kolem, ale nevim nevim jestli už letos nebude pozdě.
    Mějte pěkný další týden, hlavně přeju další pokroky, pěkně a to asi skoro doslova krůček po krůčku, moc dobře vím o čem píšeš, však víš , a tak hlavně pořád všem hodně sil, , pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Veru ty máš ty obrázky čím dál hezčí. Z taťky mám velkou radost, bude asi ještě chvilku trvat, než se zrehabilituje, když tak dlouho ležel, tak držím palce, ať je to co nejdřív. Hezký večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)