pondělí 29. dubna 2024

Naše bilance

 Včera jsme byly na zahradě 

a zjistily jsme 

že nám zmrzly:


asi všechny hortenzie

ranná třešnička

broskvička

čast angreštů, rybízů a borůvek

víc zatím nevypadá 

ale to ukáže čas












do mrazáku jsme už nakrájely první várku libečku a pažitky

Napustily jsme sud u skleníku 

doplely jsme skleník a pařeniště 

natáhly jsme a zapojily hadici na vodu 

daly solární světýlka

Zasely mrkev

a pak už jsme jely domů


no a vy mějte pohodové odpoledne

a my frčíme za tatínkem 🥰❤️

5 komentářů:

  1. Veru letos to bude s úrodnou asi špatné, i Baruška se dívá skepticky, ale co naděláme. Já zahrádku nemám, ale soucítím se všemi zahrádkáři. Teď o tom zrovna mluvili ve zprávách. Přeju pohodový večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to byla akční neděle a že si teda příroda s námi pohrává to je fakt, nenaděláme nic, tak snad už žádné další škody nebudou.
    A viš že jsem u toho mrože váhala,dokonce jsem se koukala na fotku lachtana a pak jsem si řekla, ten bývá v zoo, jak by Verunku asi napadl mrož, a on to byl fakt mrož.
    Ať jdou dny stále k lepšímu. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko,taky mi toho hodně pomrzlo.Hlavně květiny a hortenzie mám pořád ještě pod netkanou textilií.Těm je fajn.Měj se pohodově.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,
    jste holky šikovné.Stihly jste toho na zahrádce hodně. Dokonce už začínáte dělat první zásoby! Snad už bude počasí jen dobré...Hezký večer!MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko,tak to jste si makly,nám omrzl ořech,hortenzie a rybíz, angrešt a borůvky to přežily.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)