sobota 5. srpna 2023

Jak si mamina

Zasela na jaře dýně  🎃

některé máme na kompot

a část z nich pak na podzim dlabeme jako součást podzimní výzdoby 

dýně si pěstujeme vždycky ze svých semínek 

co si na podzim schvovám

jenže letos ouha

ty naše semínka ne a ne najít

a pomalu už byl nejvyšší čas je vyset


a tak mamina semínka koupila

vybrala pytlík 

ze kterých měly vyrůst stejné dýně jako jsme vždycky měli

semínka jsme tak jako vždy zaseli na kompost

a chodili se pak koulat jestli už rostou

no a l naší velké radosti rostly

no jenže úplně jinak 

než ukazoval obrázek na pytliku se semínky


a my tak místo velkých oranžových dýní

máme plno maličkých dýniček

co kus to originál 😁







A takhle my to máme teda s dýněma

dokonce i ještěrka 🦎 koukala

co nám to tam vlastně roste



takže u nás je pořád nejaký důvod k zasmání

protože kdybyste viděli maminu

jak byla z toho vykulené

když zjistíla

co jí to tam vlastně roste

tak byste se taky smáli tak

až by vás z toho bolelo břicho tak jako nás


a vy se mějte moc hezky 

a ahojda ❤️



6 komentářů:

  1. No vidíš Veru, tak dýně letos moc nezavaříte ani nevydlabete,ale tyhle okrasné já mám ráda, každá je úžasný originál.
    Pěknou sobotu,u nás zatím neprší ,ale tma je jak v pytli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, já zas místo špenátu vysadila šťovík pěkně vyrostl tak jsem z něj udělala oběd ještě jsem si dala nějaký zamrazit na obědě jsme si moc nepochutnali pěstují ho každý rok a nikdy tak kyselý nebyl pořád mi to leželo v hlavě ùplnou náhodou jsem prázdný pytlík dala k semínkům které jsem nevydařila a zjistila co jsem vlastně zasadila tak si umíš představit jak se smáli mě,když jsem šla s pravdou ven.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ale vždyť to je paráda. To jsou krásné ozdobné a dekorativní dýněčky. Pěstuji je každým rokem a potom mně dekorují na podzim okno. Ale tak uzrálé je teď ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Very, mi loni místo normální dýně vyrostlo Hokaido. Je v těch kupovaných semínkách pěkný chaos, jak tak všude čtu. Ty okrasné dýně mi vždycky dává kamarádka, mám je ráda na ozdobu, jsou moc pěkné. Hold nebudete mít kompot, ale parádu. Ještěrka ti krásně zapózovala. Mějte príma zbytek víkendu i když počasí nestojí za moc. Zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuju za napsání, a holt dýně na zavaření a na dlabání si koupíme a Ivetko taky dobrý

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)