pondělí 8. srpna 2022

tak























dneska hlavně za pomocí fotek

pořád máme co dělat

teď hlavně ke všemu tomu účetnictví
a naší domácí minimanufaktuře
si hrajem ještě i na konzervárny
zahrádka se rozhodla že si nás v tomhle oboru pěkně ozkouší
a plodí vše ve velkém

a tak zaváříme a zaváříme
a těžce nestíháme
zatímco zpracujeme jedno
tak druhý den je potřeba zavářet zas něco jiného
a to přes to že hodně rozdáváme
ale v zimě se to pak všechno bude hodit
jen těch různých džemů co máme

jak první jsme ozkoušeli broskvový
a to na lívancích

a protože Baruška dělala sondu v záhonkách s bramborama
tak jsme už ozkoušely i některé z nich
i když za normálních okolností 
bychom je ještě určitě nechali v zemi

a zatímco pomalu dokvétají kopretiny
tak ve velkém už  začínají kvést cýnie 
a první astry
a dozrávají letní jablíčka
však už na zítra máme z nic slíbený letošní první kompot  k obědu

a vy mějte prima dny a ahojda
a moc děkuju že mi taky píšete










 

3 komentáře:

  1. Ahoj Verunko, krásné fotky.S tím zavařování to mám stejné.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to je krásných letních fotek, a já jsem zavařovala hlavně když byly děti malé, ted už jen marmelády a okurky, jinak dávám raděj do mrazáku,ale i to dá práci, léto je fakt od rána do pozdního večera v jednom kole.
    Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky jako vždy,Vy se prostě umíte koukat.Astry a floxy,moje oblíbené.A ty šnečky ,tak ty upeču taky.Jitka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)