sobota 23. dubna 2022

včera

zas zima jak , no hrůza

celý den šero a jemně mrholilo

a měli jsme tu jen 9 stupňů

ale i přesto

zavěsili jsme a připojili nový bojler

máme zrytý celý skleník

pohnojený borůvky

vypletý a pohnojený jahody

připravený úplně nový vyvýšený truhlíko zánonek který bude na verandě

uložili jsme malou fůru dříví

a večer pak doma padli

no nepadli

ještě do půlnoci jsme se točilo kolem té naší domácí manufaktury


no a dneska 

sluničko se po několika dnech konečně snaží

sice zas fouká studený vítr

ale už konečně není zataženo a neprší

tak hurá


a nás dneska čekají letošní první buřty

tak se těším








 mějte poklidnou a pohodovou sobotu

a moc děkuju

že si na mě uděláte čas

a taky mi napíšete

moc si toho vážím




6 komentářů:

  1. Milá Verunko, jsem ráda, že se vám daří a už jste ve svém živlu na chatičce. Baruška je tedy nejspokojenější. Já jsem začala hackovat prostirky pod hrnečky, mám je modro levandulové. Takový jednoduchý vzoreček, to se mi líbí nejvíc. Pak jsem si ještě probrala časopisy naše krásná zahrada, odebírám je už tolik let a mám jich, ale vyhodit nechci žádný. Přeji krásnou sobotu a děkuji i já, že nám tak krásně píšeš a ještě k tomu pridavas fotky. S tebou je ten svět takovej líbeznější. Pa Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Veru vy jste takové pracovité včeličky, to si ty buřty určitě zasloužíte. Já bych si taky dala, mňam. Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, musím ti napsat, že dneska jsem dělala krkovičku podle receptu tvého taťky...byla to náramná bašta. Tímto tedy dík za recept a všechny vás zdravím. Dáša od Kolína.

    OdpovědětVymazat
  4. Very u nás bylo včera zase po týdnu slunečno a krásně. Konečně jsme z pergoly vytáhli všechno posezení a ostatní věci, co tam byly zazimované. Dnes je opět zamračeno a prší. Taky jsem včera hnojila borůvky a dávala k nim nadrcené chvojí, co bylo přes zimu na růžičkách. Udělala jsem pár fotek, ale tak krásně růžové sedmikrásky nemáme, jako vy. Většinou jsou bílé a některé mají růžový okraj. Hezkou neděli vám přejeme od nás z Kožuškova😍

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, za to sobota byla nádherná, to jsem snad měla objednané počasí na kvuli covidu přeloženou oslavu. Doma jsme poseděli jen chvíli, zbaštili jsme kuřecí lívanečky podle vašeho receptu, dělala jsem z kila a pul krutího... a pak v lese, za pokladem i na prulezkách bylo sluníčkově.
    Mějte krásné nedělní odpoledne. Aťka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko,krásné fotky.Já hnojila borůvky,jahody,maliny a ostružiny dneska.Manžel zasadil dva nové ovocné stromky a vyndali ze sklepa kany,které musím přesázet.Pak jsme se vydali na dlouhou procházku už jsme tam dlouho nebyli a brzo si to zopakujem.Moc vás všechny zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)