neděle 9. května 2021

prosím víc








 prosím víc takových dnů jako byla sobota a neděle
počasí úplně parádní
Baruška řádila jak černá ruka
nejvíc se jí libilo
že jsme odkryli zimní plachtu z bazénu
a ona pak do něj s radostí házela všechny svoje hračky 
co kde po zahradě měla poschovávaný

ve skleníku už nám zase bydlí zelená ještěrka
ale byla rychlejší jak já
a tak se mi ji dnes nepodařilo vyfotit
ale já si na ní políčím
a taky nám už ve skleníku kvetou měsíční jahůdky

taky jsme už odzimovali pergolu a uklidili ji
a v krbu jsme odzkoušeli lávový kámen
a jídlo z něj nám moc chutnalo

dneska jsme měli k večeři chleba s lučinou , pažitkou
a zeleninu

a sluníčko opalovalo
a taťku pálí pleška :))
maminu tváře
a já já jsem samá piha

a tak už jsme konečně zažili první letošní teplý večer
a mohli jsme dlouho sedět venku
a koukat na zapadající sluníčko

a to je tak asi ode mne všechno
mějte prima večer
a ahojda


9 komentářů:

  1. Verunko, to si mě pobavila, nás taky po dnešní zahradní párty pálí obličeje, někoho i ta hlava:),ale máš pravdu byl to super slunečný den, kdo by si stěžoval, ale když vidím tu předpověď.....:(
    tak nezbývá než co nejlépe užít nejbližší sluníčkové dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju a taky se mějte všichni moc hezky a ještě zítra užívejte sluníčka

      Vymazat
  2. Very, to bylo počasíčko, dnes to teploučko pokračuje. Hned je jiná nálada, kdy je člověk na sluníčku. Krásně vám to kvete, Baruška je ve svém živlu. Naši kožušci taky neví, co dřív venku udělat. Mějte pohodový den a všechny vás zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, máš pravdu hned je veseleji když je sluníčko, i na mě to tak funguje, mějte se doma všichni moc fajn a ahojda a děkuju za napsání

      Vymazat
  3. Pěkně bylo a to bylo moc fajn. Zase jsem něco udělala na zahrádce a hodně jsem se prostě jen tak slunila a chytala bronz, cha, cha. Vyprali jsme 2 pračky, všechno pěkně uschlo venku a to je pro mně vždycky velká radost. Dneska už je zase Martin na distanční výuce, to je u počítače. Tomášek je tady se mnou a trochu prudí, tak až skončí pohádky, tak půjdeme na prochajdu. Máma jela do Globusu a do školky, naposledy když tam Tomášek byl, tak tam nechal polobotky a přijel v holinkách a má rýmu, tak je doma. Samozřejmě, že už máme rýmu všichni, tak jsme uprskaná rodina. Sluníčko krásně svítí už od rána, to bude asi krásný a vymalovaný den. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, moc děkuju za napsání, já mám taky moc ráda, když prádlo venku krásně uschne a já ho pak jdu sbírat, mám ráda i jak do kupy po aviváži a po sluníčku voní, jejda tak to byl pech s těma holinkama, mějte se doma taky všichni moc hezky a ahojda

      Vymazat
  4. Ahoj Veru.
    Krásné fotky..děkujui,a Baruška toho zase stíhá víc a víc...je sranda,jak vyhlíží rybky v jezírku.. :-) Trénování je důležité.. .-)
    Mějte se tam moc hezky na chatě a pozdravuju.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi olomoucká ahoj, no však e Baruška už brzy dočká, asi v sobotu už ji dáme rybičky do jezírka a tak chudák pak nebude vědět co dřív, jestli ryby nebo žáby,
      tak se měj moc hezky a ahojda

      Vymazat
  5. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)