středa 21. října 2020

bez nich to nejde

kočárky pro miminka byly, jsou a budou

i když teda spousta maminek dnes kočárek často vymění 

za pro ně pohodlnější a rychlejší nošení miminek u sebe

určitě to je taky prima

mimčo je u maminky, cítí její teplo, srdíčko a dech

pro maminku to je taky třeba v případě

že potřebuje jet autobusem pohodlnější jak kočárek 

a nebo když jde do krámu

tak miminko nemusí nechávat samotné venku

 a nese si ho přivázané pěkně na břiše sebou

kočárek je ale kočárek

a i ten má spoustu výhod

ve chvíli když už je miminko větší a těžší

je pro něj kočárek určitě pohodlnější

a navíc v něm má i víc svého prostoru pro objevování nových věcí

má v něm víc prostoru i pro to jak si chce hajnout a kam kterou ručičku či nožičku si protáhne

navíc v kočárku může na střídačku sedět a hajat

někdo i s kšírama stát - tak jak jsem to prý s oblibou dělala já

a tak pojďme spolu teda mrknout na pár kočárků u nás doma

tam tady máme ve svém prvním hlubokém kočárku maminu


a tady je vidět

že kočárek už sloužil u nás doma i 3 roky předtím

v kočárku je mamčin bratranec


a taky jsou na fotce oba dva jak mamina v novém modernějším  kočárku

tak i její bratranec který už kočárek nepotřeboval


a který už si jako velký kluk chodil hrát na louku před dům stejně tak jako pak i mamina a později i já 



a já o kočárek

tak pro mě mamina měla tenkrát z Německa dovezenou trojkombinaci

a pak ještě golfku

i když já jsem prý pak už kočárek moc nechtěla 

a všechno jsme si prý radši odšmajdala pěkně po svém

ale jeden kočárek po mě ještě vlastně máme

je to ten pro panenky

ty dětské kočárky jsme měla vlastně tři

nejdřív takový ten " gumový" pro úplně malé holčičky

pak jsme měla o něco větší modrý látkový

a úplně nejraději jsem měla tenhle

dostala jsem ho ke 4. narozeninám 

a ve sklepě no máme do dneška




no a vypadá to 

že možná kočárek se i nás pod stromečkem objeví i letošní vánoce

ale o tom psssst

tak a to je vše o mém dnešním ohlednutí za kočárkama

a vy mějte moc hezkou středu

plnou toho sluníčka co slibují

a zítra zas ahojda



8 komentářů:

  1. Veru to je parádní kočárkové vzpomínání, jak tě to tak napadlo:) Jako kdybych četla a viděla ty naše...i já měla tu proutěnou košinku, ten modernější až brácha za dva roky,košinku jsem pak měla doma na všechny děti a ted na vnoučátka, máme jí udělanou jako kolíbku.No a trojkombinací jsme taky začínali na holky,syn už měl všechno víc dnešní. A vnučce jsme postupně snosili z pudy všechny na panenky, je to všude podobné:)
    Mějte fajn středu. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, no prohlížela jsem si ty starý fotky a viděla ty s kočárkama a nápad na článek byl na světě, mějte doma taky moc hezký večer a ahoj

      Vymazat
  2. To jsou krásné vzpomínky a fotečky. Já už vůbec nevím, v čem jsme se vozily my doma, nás bylo víc, tak to určitě bylo i víc výrobků. Na naše holky už to byly ty modernější kočárky a trojkombinace a na vnuky taky, ale už je doma nemáme, šli do světa dál. Kdo potřeboval, tak jsme mu je dali. Zrovna kamarád, byl vydělávající jen on potřebovali každou korunu, tak tam zrovna se dávalo lecos, aby jsme jim pomohli. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, děkuju za napsání, my takhel pomáhali pytlíkom, co bydleli vedle nás, škoda už se odstěhovali, mějte doma moc hezké odpoledne a ahoj

      Vymazat
  3. Pěkné kočárky, v košatince jsem se vozila já a brácha. A v tom druhém typu - šedo bílém, se vozil druhý brácha.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru to jsou krásné retro kočárky, mě vozili v takové rachotině, ale byla jsem jak ty, mamka si stěžovala, že jakmile jsem začala trochu chodit, už jsem v kočárku nechtěla sedět, ale chtěla jsem ho tlačit. Můj brácha už měl lepší kočárek na vysokých kolech. Hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, já taky akt radši běhalapěkně po svých než se vozila, ale to prý mám po mamině , ta na tom byla podobně , měj se moc hezky a ahojda

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)