čtvrtek 3. září 2020

pomalu se připravuju

no jo ,to jsem celá já
jen co kalendář otočíme na září
tak mně už začíná v břiše takové to šimrání
jako kdzž se na něco těším
já za to nemůžu 
já už to tak mám
i nad dárkama co budu kupovat už přemýšlím
o což způsobuje tohle všechno
vánoce

a tak jsem letos ráda
že už teďka si je můžu takhle připomínat
a t mým šitím
rozhodla jsem se našít celé vánoční menu
a tak holt musím začít už teď
cukrovíčko už nějaké mám
a nově k tomu dneska přibyly i čokoládové trubičky
a v plánu mám ještě rohlíčky,sněhové pusinky a ......






a vy mějte hezký večer
a zítra zas ahojda
to pojedeme spolu hodně daleko


10 komentářů:

  1. Very, cukrovíčko dokonalé, jenom ochutnat :-) Very mám to jako ty, jenom se v září ochladí a už myslím na vánoce a plánuju :-) Pěkný den a zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, děkujua jsem rdam že v tom nejedu sama, měte se v Kožuškově moc hezky

      Vymazat
  2. Very, napekla jsi supr cukrovíčko. Jsi šikulka. I já už začínám plánovat co koupit vnoučátkům pod stromeček.
    Měj se krásně .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani anojm jsem ráda, že jsi mě tu našla a děkuju a měj se prima

      Vymazat
  3. Tak v září vánoce, jeden by se smál, ale ona to je pravda. Jak něco co jsem si tak nějak řekla, že by se hodilo jako dárek vidím, tak to taky hnedka kupuju, ale letos je to pro mě bída. Nikam moc nechodím, tak nevím, mozkové závity budou muset makat víc a možná, že se dá něco objednat. Trubičku bych si hnedle nabídla, mňam a linecké, tak to se nedá odmítnout. No mlsota za mlsotou a já se musím trošku brzdit. U nás je dneska trochu pošmourno, mám naplánovanou práci na zahrádce a tak snad nebude pršet. Mávám od Ještědu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj,my takz nechodíme a tak píšu seznam a pak si to objednám přes net.u nás dopoledne mrholilo, ale teď už je hezky polojasno a tak už zazimujeme bazen. Měj se moc prima a ahoj

      Vymazat
  4. Veru to jsou parádní kousky, zvlášť to linecké, to vypadá jak živé. Já to mám s Vánocemi taky tak, akorát mně to šimrání začíná, až tak v říjnu, když už je takový ten podzimní čas a brzo se stmívá, to už taky začínám vymýšlet dárky. Jsem ale ráda, že jsi to vánoční ladění začala už teď a jsem zvědavá na další kousky. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, děkuju a teď půjdu šit něco, co jste mi nevědomky poradily, když jste hádaly co zrovna šiju,měj se krásně

      Vymazat
  5. Nakoukla jsem na tvé stránky a jsem nadšená. Jsi manuálně šikovná. Ta cukrovíčka jsou k nakousnutí. Prošla jsem více stránek a všimla si, že sis takto vytvořila i všelijaká meny. Rubrika o zahrádce mne nadchla. Moc krásně fotíš. Přeji hezký den. Marie

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)