úterý 1. března 2016

jak na samotě u lesa...


...jsme tu včera byli Smějící se

nevíme proč
ale včera se toho sešlo asi víc

nemohla jsem se téměř celý den dostat na svoji správu blogu
a když jsem se na něj dostala aspoň jako " čtenář"
tak mi nešly psát ani komentáře
jestli to bylo počasím
netuším

je ale ještě pravda
že téměř celé odpoledne nám nešlo ani rádio
a zlobil i telefon
chvíli co chvíli byl bez signálu Úžasný


a počasí
od rána u nás foukal silný vítr
a chumelit začalo něco po třetí
ale zas tolik sněhu nenapadlo
asi tak 5 cenťáků
a i ty stačil vítr přes noc pěkně rozfoukat

takže někde dnes nemáme sníh žádný
a o kousek dál jsou pro změnu pěkně velké návěje

a aby toho nebylo včera málo
tak jsem si já tele ještě ukopla malíček na noze
už jsem to asi odkoukala od maminy
na to je totiž u nás doma expert právě mamina Smějící se


no a tak když jsem vyfasovala obklad na nohu
a moc mi to teda s ním nešlo chodit
tak jsem aspoň šmodrchala
a opět velikonočně

ale co to bylo
vám ukážu v dalším článku


a vy teď mějtě moc hezké
konečně už březnové odpoledne
a já se brzy ozvu Smějící se


a takhle dopadlo jedno z našich jablíček
které přečkalo zimu na stromě

zbyla z něj jen šťopka
a jádřinec Smějící se




a ještě pranostika pro dnešek

něco na tom asi bude
u nás už zas chumelí


Závěj svaté Albíny zaplavuje doliny


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)