čtvrtek 25. února 2016

Nedalo se nic dělat



ale Baruška rozhodla jinak Smějící se

ale začnu pěkně po pořádku
poté co odjel taťka po obědě do práce
jsem nejdřív chvíli šmodrchala
a pak jsem vzala fanouše
a šla využít toho, že svítí sluníčko
a pustila se do focení fotek pro to něco
co jsem vám už malinko poodtajnila Smějící se
i když tajné to zatím zůstává dál
a tak to ještě nějaký čas bude


ono to s focením není jen tak
ne vždy se zadaří jak by člověk chtěl
a tak se i stane
že někdy z focení nevyberu ani jednu fotku

dnes to ale byla
myslím si jiná

tady aspoň malá ochutnávka Smějící se


no a po tomhle focení jsem ještě chtěla fotit andělíčky a to taky pěkně zblízka Smějící se

a zjistila jsem
že nejlepší světlo bylo právě na zemi pod oknem v obýváku

jenže nakonec jsem nevyfotila vůbec nic
to nešlo Smějící se

asistenka rozhodla
že se chce fotit ona
a tak se nedalo nic dělat Smějící se
andělíčka odneska pryč a na jeho místo si pak lehla sama





a tak se s velkou parádou fotila naše malá
ale né moc dlouho


jak byla po obědě a měla plný bříško masíčka se zeleninou a ještě malého nášupu od taťky
a tak jak si tam tak u toho spokojeně ležela Smějící se






tak to na ní pomalu přišlo
a ona mi začala usínat Smějící se

tady už sotva držela očička otevřený




a tady už si k tomu pěkně lehla





a za chvilenku už spokojeně chrupala Smějící se



a tak teda dopadlo moje dnešní focení Smějící se

a i když jsem chtěla fotit něco úplně jiného
tak nakonec mám radost
povedlo se mi pár prima fotek s naší malou
a to je prima


a vy mějte moc krásný zbytek čtvrtka Smějící se





jo a vymyslela jsem zas úplně novou anketu - o botách
a já hlasovala pro tu poslední odpověď

a co u mě určitě nenajdete jsou boty na podpadku
nejenže já bych v nich nikam nedošla
určitě bych se v nich někde přerazila
ale asi určuět bych v nich vypadala i směšně
nu což aspoň by bylo veselo Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)