sobota 8. července 2023

Čas kdy


 Kvetou kopretiny a začínají kvést už i hortenzie mám moc ráda ❤️










Včera nám dovezli dřevo

byly toho 4 kubíky

a v tom vedru jsme si pěkně mákli

ale už to máme všechno srovnaný tak hurá

a oběd

tak ten byl mňam


a Baruška se takhle chodí chladit na dlažbu do chodby

teda pokud se zrovna nekoupe v jezírku

a to ona moc ráda

takže šplejchnout ji do vody slyšíme za den třeba i desetkrát 😃



tak a to je všechno

mějte pohodovou sobotu

a ahojda ❤️



❤️❤️❤️



 

4 komentáře:

  1. Veru,to jste si teda mákli se dřevem v tom teplíčku, a Barušce se vubec nedivím, taky jsme se dnes chladili v jezeře, bylo to více než příjemné, pořádné koupání s malou jsme si fakt užili.
    Pěknou neděli Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Aťko moc děkuju za napsání a mějte dál hezké dny ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, manžel včera dopoledne štípal dříví teď ho necháme uschnout a pak ho budem skládat do kůlny, máme ho víc jak jiné roky tak se nám ani do kůlny nevejde a pak jsme jeli na pečené prase k mému nejmladší bráchovi bylo to fajn .Přeji krásné odpoledneIveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, já jsem před nedávnem kopretiny zasadila, mám je na balkóně, zpívám jim každý den "vstávej semínko holala" a už cosi leze. Hortenzii jsem si koupila, ale musí se hodně zalévat, aby byla pořád pěkná. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)