pátek 31. března 2023

Klub čtenářů 😁

 My jsme doma všichni hodně na čtení

taťka čte hodně o historii 

mamina ta má ráda lecos co je ke čtení

a já ráda čtu knížky po mamině když byla malá

a v poslední době jsem si oblíbila časopis pro děti Hvězdička 

a nově máme nového člena do našeho čtenářského klubu 

malý Rozinek čte nejraději letáky 

asi je nikdy nepoznal 

a tak když se k nim dostane tak čte a čte až z nich lítají kousky 

no a taky už začal se sportem 

sice jen pasivně

ale jako divák se osvědčil taky náramně 

 a taky se nechává poučovat od starší ségry 😁





a tady jakokdyby říkal
hele ségra už dost rozumování
už jsem z těch tvých keců pěkně zblblej 😁😁
však si všimnete jak Rózka celá důležitá mu ne
něco povídá😁😁😁😁😁


no takhle to teda je 

mějte dobrou noc 🌛

a ahojda ❤️



3 komentáře:

  1. Veru, je pravda že čtení trochu flákám,ale za mě to načte naše prvňanda, to je čtenářka každou chvilkou, a to je dobře, knížka je knížka.
    Mějte pěkný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, já jsem začínala Mateřídouškou a pak plynule přešla na Sedmičku pionýrů. A mezitím jsem četla všechno co mi přišlo pod ruku. Malému bráchovi bude určitě číst Rozička. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, ten je roztomilý! Moc pěkné miminko- i jeho sestřička. Máte u vás veselo. Děkuji i za tipy a recepty k vaření.Mějte se moc hezky. Krásné Velikonoce celé rodince!
    Míša.Z.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)