úterý 4. července 2023

Tak já to mám takhle 👶

 V Rozinkově jsem od půlky dubna

a jsem tam moc rád

když jsem k mamince a tatínkovi přišel

tak jsem nic neuměl

jenom jsem ležel a dostával mlíčko

 

Jo to dneska už to je jiná

už jsem se toho hodně naučil

umim si sám sednout

umím už i lozit a to jak dopředu tak i dozadu

umím už i stát když se něčeho držím

a co sei líbí nejvíc

tak už se umím sám nakrmit mlíčkem z flašky

a už taky hamám spoustu jiných dobrůtek ze lžičky

jo a mám už osm zoubků

a taky už hodně brebentím

jenom ještě používám svahilštinu 😃

a tohle jsem teda já

tohle je teda ségra

ale tu už znáte ji





no a to jsem teda já

malej z Rozinkova


a vy se mějte moc hezky

a ahojda

jo a šmodrchám panence plavky

tak pak vám je ukážu 👙



4 komentáře:

  1. Very v Rozinkově se má chlapeček určitě s Rozinkou príma. Krásný, milý a spokojený chlapeček určitě si vybral tu nejlepší rodinu. Rozinka hodně vyrostla od té doby, co k vám začala jezdit. Mějte se všichni krásně a my zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško ahoj, moc děkuju za napsání,no Rozce už bude v říjnu 6, strašně to všechno utíká mějte se doma taky moc hezky ❤️❤️🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Veru ta poslední fotka je boží, malý se s těma brýlema tváří jako dospělák. Vypadá spokojeně a pohodově.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, to jsou parťáci, je dobře že se našli😉a víš že já sem ted zrovna na přání naší slečny dělala Bárbínám několikery plavky, tak sem zvědavá na ty tvoje. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)